THANK YOU NOTE


拝啓 立夏の候、皆様におかれましては、ますますご健勝のことお慶び申し上げます。

 この度は、ご多忙の中、弊会主催の「第一回 麺類講習会」にご参加を賜り、誠にありがとうございました。セミナーの内容につきましては、行き届かない点もございましたでしょうが、僅かなりとも皆様のお役に立ちましたら幸いと存じます。

なお、今回の講習内容につきましてご不明な点がございましたら、何なりとお問合せ下さい

末筆ながら、重ねて講習会ご参加の御礼を申し上げますとともに、末永いお付き合いのほどお願い申し上げます。

                                                                                                                                                            敬具



Dear Sir & Madam,

Thank you for your participation on 15. May. 2017. at our first Noodle seminar in Berlin.

We would be very glad, if we could help you even just a little. Please let us know, if you have any questions about our seminar.

We are looking forward to our future business in the days ahead.



Sincerely,

Y. Umeyama

Comments

Popular posts from this blog

Visiting Udon Restaurant 国虎屋

Visiting Udon Restaurant さぬき屋

Professinal Kake Udon Soup Recipe